Distractie maxima in Legoland Germania

Daca sunteti cumva prin Bavaria si, in plus, va place Lego, nu ar trebui sa ratati o vizita la parcul de distractii Legoland aflat in localitatea Gunzburg. Noi planuiam de vreo doi-trei ani sa ajungem acolo, ii promisesem lui pustiulica, mare fan Lego. Anul asta am reusit intr-un final.

Am luat biletele online, cu cateva saptamani inainte. Am beneficiat de un mic discount pentru ca le-am cumparat in avans de pe internet. Intrarea nu este deloc ieftina, a costat aproximativ 96 de Euro, pret in care a fost inclus si costul parcarii. Dar, din punctul nostru de vedere, a meritat, pentru ca ne-am distrat de minune acolo. Nu, nu-ti va ajunge doar o zi sa incerci toate masinariile de acolo si sa vezi toate spatiile expozitionale ale parcului.

Noi am stat acolo de pe la 10.00 dimineata si pana la ora 16.00 dupa-amiaza. Parcul este organizat pe diverse zone, care acopera toate temele produselor Lego, de la Ninjago, StarWars, Hero Factory, Lego Factory, Lego City etc. Ne-am dat in masinute, in carusel, in barcute, nu am stat o clipa locului. Bineinteles, ne-am tratat cu inghetate si la ora pranzului am mancat ceva frugal intr-unul dintre restaurantele parcului.

Ne-am plimbat si cu trenuletul. Un videoclip mai jos.

Dupa ce am tras o sperietura groaznica in carusel, promit ca nu ma mai urc in viata mea in asa ceva, m-am relaxat privind machetele miniaturale ale unor cladiri sau cartiere celebre, normal, realizate din piese Lego. Apropo de carusel, fetele si pustiulica s-au distrat de minune in el. Se pare ca le cam plac senzatiile tari. Eu nu stiam cum sa ma dau jos mai repede. 😀

Bineinteles, multe dintre vehiculele, trenuletele si vaporasele din oraselul miniatural erau mobile, se deplasau. Unele chiar puteau fi actionate de catre vizitatori prin intermediul unor controllere dedicate.

Este zona care mi-a placut cel mai tare din Legoland. Dar si cea cu scene din filmele Star Wars.

Alte cateva imagini din Legoland Germania, mai jos.