Sus, pe langa Varful Karwendel

Pontul de a merge cu telecabina din Mittenwald catre varful Karwendel ni l-a dat receptionera de la hotelul in care am stat – Xander Sport Hotel din Leutasch. Ne-a promis ca vom vedea peisaje superbe acolo sus. Si nu ne-a mintit deloc, chiar asa a fost. Am avut parte de peisaje de munte spectaculoase, cum rar vezi. In plus, am avut noroc si de o vreme frumoasa, cu mult soare.

Din Leutasch am ajuns in Mittenwald la telecabina cam in 30 de minute. Am platit biletele, 54 Euro pentru toata familia, si cam in 30 de minute eram sus, la cota 2244 metri, aproape de varful Karwendel – 2384 metri.

Ne-am acomodat putin cu imprejurimile, apoi am mers pe un traseu destul de usor pe muntii care inconjoara cabana. Am fi putut ajunge si la varful Karwendel daca aveam incaltaminte corespunzatoare (erau cateva pasaje cu zapada pe cararea catre varf). Ne-am multumit totusi sa ne plimbam vreme de doua ore pe cararile mai usoare, admirand cu nesat peisajele Alpilor Bavarezi.

O multime de turisti erau sus pe munte, majoritatea de varsta a treia. Si nu ma mira, pentru ca traseele sunt destul de usoare si accesibile, chiar si pentru batrani. Alpinistii si cei mai cu forta in picioare au la dispozitie si trasee mai dificile. De exemplu, pentru coborarea in Mittenwald am vazut doua trasee, unul de 3-4 ore si altul
de 7-9 ore. Noi am preferat sa ne intoarcem tot cu telecabina. Nu de alta, dar nu cred ca ai nostri copii ar fi facut fata unui astfel de traseu.

Dupa ce ne-am catarat pe potecile de pe langa Varful Karwendel, ne-am retras pentru inca aproape doua ore la cabana de langa telecabina, unde am degustat niste wursti, covrigi calzi dar si cateva beri Mittenwalder Dunkel.

Cateva imagini de acolo, in continuare.